Časté otázky FAQ

1) Jaký je minimální a maximální počet vizitek, které si mohu objednat?
Minimální objednávka musí být alespoň na 100 vizitek. Maximálně si přes objednávkový formulář můžete objednat 1999 kusů vizitek. Pokud máte zájem o tisk více než 2000 vizitek, kontaktujte nás a my Vám připravíme individuální kalkulaci.


2) Tisknete jen vizitky nebo i něco jiného?
Standartně nabízíme také tisk letáků, kalendářů, plakátů, prospektů, samolepek, katalogů, hlavičkových papírů, atd. Tiskneme na papíry různých gramáží do velikosti A2 (420x594 mm). V případě zájmu nás kontaktujte pomocí tlačítka "Další tiskoviny" na našem webu.

                                                 
3) Za jak dlouho mi bude moje objednávka doručena?
Po obdržení objednávky garantujeme expedování vytištěných vizitek do dvou pracovních dnů. Pokud je součástí objednávky i tvorba grafického návrhu vizitky, jsou vizitky expedovány do dvou dnů od schválení grafického návrhu zákazníkem. Pak už vše záleží na dopravci (České poště), kdy Vám zásilku doručí. Zboží je většinou doručeno do druhého dne.


4) Jak mám připravit podklady pro tisk?
Všechny potřebné informace naleznete v sekci "Data pro tisk".


5) Vizitky jsem u vás již dříve tisknul a teď bych potřeboval dotisk, je to možné?
Samozřejmě. Všechny uskutečněné objednávky pravidelně archivujeme pro další použití.


6) Co všechno by měla vizitka obsahovat?
Doporučujeme, abyste na své vizitky umístili následující údaje - jméno a příjmení, pozice ve firmě, logo, název firmy, adresa kanceláře, telefon (pevná linka i mobilní telefon), email a relevantní odkaz na webové stránky.


7) Provádíte kontrolu zaslaných podkladů pro tisk?
Ano. Všechny obdržené materiály před odesláním do tisku kontrolujeme, abychom eliminovali možnost výskytu chyb. Malé chyby opravíme ihned, v případě nálezu závažnějších chyb či problémů Vás budeme kontaktovat pomocí emailu nebo telefonu, abychom se domluvili na dalším postupu.

8) Jak postupovat při objednávce?
Informace o průběhu objednávky naleznete vysvětlené do nemenších detailů v sekci "Jak objednat" na hlavní stránce našeho internetového portálu.


9) Mohu zadat objednávku i jiným způsobem než přes webové rozhraní?
Objednávky na tisk vizitek a jiných tiskovin akceptujeme i prostřednictvím telefonického rozhovoru na tel.: 602 410 502.


10) Mohu změnit nebo zrušit odeslanou objednávku?
Odeslanou objednávku již nelze zrušit. Pokud chcete provést změny v objednávce učiňte tak prosím maximálně do 12 hodin od odeslání objednávky.


11) Účtujete si poštovné a balné odděleně?
Všechny poplatky spojené s tiskem Vašich vizitek naleznete v sekci "Ceník" na úvodní stránce našeho webového rozhraní.


12) Jakým způsobem obdržím daňový doklad/fakturu?
Faktura Vám bude doručena společně s objednaným zbožím.


13) Jak postupovat při reklamacích?
Se všemi sížnostmi a reklamacemi nás neváhejte kontaktovat na emailu: info@vizitkypribram.cz nebo na tel.: 605 323 254. Budeme se snažit vyjít Vám ve všem vstříc. 

Kontaktní údaje: Vizitky Příbram, A. Jiráska 260, 261 01 Příbram (přízemí, dveře č.5) | tel.: 605 323 254 | email: info@vizitkypribram.cz
facebook vizitkypribram.cz

Proč používat Facebook a stát se fanouškem webu vizitkypribram.cz?

  • Jako první se dozvíte o novinkách a slevových akcích
  • získáte slevu 5% na veškeré tiskové služby

Proto neváhejte a staňte se naším fanouškem (klikněte zde)

Copyright © 2012 - 2017 Vizitky Příbram | všechna práva vyhrazena