Data pro tisk

Jestliže si grafické podklady pro tisk vizitek připravujete sami nebo Vám je zhotovuje reklamní agentura měli byste dodržet níže uvedené podmínky a doporučení, jenž zajistí nejvyšší možnou kvalitu tisku a zároveň zamezí možnost vzniku chyb, či potřeby dodatečných úprav.

Pokud si na tvorbu podkladů pro tisk sami netroufáte nebo chcete ušetřit, obraťte se s tvorbou grafiky na nás nebo si vyberte z předpřipravených šablon, které jsou zdarma.

Použitelné formáty vektorových souborů

  CDR / CorelDRAW (max. do verze 15.0)
  AI / Adobe Illustrator (max. do verze 11.0)
  PDF / Portable document format
  EPS / Encapsulated postscript
Texty u těchto formátů musejí být převedeny do křivek.

Použitelné formáty bitmapových souborů

  TIFF
  JPEG
  PSD
Pro tento druh souborů je nutné minimální rozlišení 300 dpi v měřítku 1:1.

 

Jak zaslat data?

  • Podklady pro tisk lze vložit přímo do objednávkového formuláře na našem webu.
  • Soubory lze také zaslat e-mailem na adresu info@vizitkypribram.cz.
  • Chcete-li data přinést osobně do naší provozovny - A. Jiráska 260, Příbram IV (přízemí, dveře č.5), můžete tak učinit na těchto médiích: USB flash disk, CD, DVD.

Velikost souborů by neměla přesáhnout 5 MB (využijte možnost komprese dat RAR, ZIP). Pokud máte soubory o větší velikosti použijte leteckou poštu (www.leteckaposta.cz) nebo úschovnu (www.uschovna.cz). U každé objednávky zároveň doporučujeme zaslání náhledu grafiky ve formátu JPEG nebo GIG, pro předtiskovou kontrolu.

 

Jak připravit data pro tisk?

1) Rozměry vizitek pro bezchybný ořez (tisk na spad)

Po vytištění vizetek se potisklé archy papíru musejí nařezat do finálních rozměrů vizitek. Aby nedošlo k chybám při ořezu, používáme metodu tisku se spadávkou neboli tisk na spad. Spadávkou se rozumí 3mm široký prostor, o který se originální rozměr grafiky na každé straně rozšíří. Tiskem na spad se zamezí výskyt bílých okrajů vizitek, jenž jsou tak často vyskytovanou chybou při neodborném tisku a následném ořezu vizitek. Celkový rozměr grafiky tak bude 96 x 56 mm.

Při přípravě grafického návrhu vizitek navíc doporučujeme umisťovat veškerý důležitý obsah vizitek (texty, logo), minimálně 2 mm od okraje originálního rozměru vizitek.

2) Převod textů do křivek

Veškeré texty použité v grafice vizitky musejí být převedeny do křivek (convert to curves). Převodem textů se zabrání "rozhození" textů, ztrátě diakritiky a použitím nesprávných fontů při tisku vizitek.

3) Kvalita použitých obrázků

Pro kvalitní výstup během tisku doporučujeme používat obrázky, loga, fotky atd. s minimálním rozlišením 300 dpi. V případě použití obrázků s nižším rozlišením neodpovídáme za kvalitu výsledné podoby vizitek. Tyto obrázky totiž mohou být nečitelné, rozmazané nebo neostré.

4) Barvy vhodné pro tisk

Pro tisk velmi doporučujeme ukládat veškeré podklady (obrázky, texty, vektorová grafika) pouze do profilu barev CMYK. Při použití barev RGB, Pantone barev, atd. se mohou barvy na vytištěných vizitkách zásadně lišit od barev zobrazených v grafických návrzích vizitek.

Potřebujete poradit nebo se zeptat? Kontaktujte nás a my Vám určitě pomůžeme.


Kontaktní údaje: Vizitky Příbram, A. Jiráska 260, 261 01 Příbram (přízemí, dveře č.5) | tel.: 605 323 254 | email: info@vizitkypribram.cz
facebook vizitkypribram.cz

Proč používat Facebook a stát se fanouškem webu vizitkypribram.cz?

  • Jako první se dozvíte o novinkách a slevových akcích
  • získáte slevu 5% na veškeré tiskové služby

Proto neváhejte a staňte se naším fanouškem (klikněte zde)

Copyright © 2012 - 2017 Vizitky Příbram | všechna práva vyhrazena