Proč používat Facebook a stát se fanouškem webu vizitkypribram.cz?
- Jako první se dozvíte o novinkách a slevových akcích
- získáte slevu 5% na veškeré tiskové služby
Proto neváhejte a staňte se naším fanouškem (klikněte zde)
Po kliknutí na tlačítko „Objednat vizitky“ se Vám zobrazí objednávkový formulář.
Formulář je rozdělen do čtyř na sebe navazujících kroků během kterých vyplníte veškeré parametry tisku vizitek stejně tak jako fakturační a doručovací údaje.
V tomto kroku specifikujete Vaši objednávku.
Následně vyplníte všechny potřebné údaje pro komunikaci s Vámi. Některé údaje jsou povinné (označené hvězdičkou) a některé ne.
Pro komunikaci s Vámi bude sloužit především email. Telefon bude ke komunikaci sloužit pouze v případě, kdy nastane nějaká nečekaná událost během přípravy nebo tisku vizitek.
Způsob platby a způsob dodání vyberte libovolně podle Vašich potřeb.
Dodací adrseu vyplňujte pouze v případě liší-li se od adresy fakturační.
Tento krok se Vám zobrazí pouze v případě, že v předešlém kroku vyberete v parametru "Grafické zpracování" položku "použít šablonu." Zde budete mít možnost vybrat si jednu z připravených šablon vizitek, která bude po odeslání objednávky upravena podle Vašich požadavků.
Poslední krok sloužící k rekapitulaci celé objednávky. Zde máte možnost překontrolovat si všechny Vaše výběry a vyplněné informace.
Po odeslání objednávky Vám bude odeslán potvrzující email se všemi detaily objednávky na Vaši poštovní schránku.
Tímto krokem je objednávka úspěšně zakončena a Vaše vizitky budou do dvou dnů od schválení grafického návrhu expedovány.
Proto neváhejte a staňte se naším fanouškem (klikněte zde)